Product Description
CHIPTUNING – PODNOSZENIE MOCY
Chiptuning to zabieg, który polega na tuningu silnika, a dokładniej mówiąc podniesieniu jego mocy. Czynność taką można wykonać w bezpieczny sposób z racji tego, iż producenci samochodów konstruują silniki z pewnym zapasem możliwości. W oparciu o profesjonalną wiedzę można zatem zmodyfikować program sterujący i tym samym sprawić sobie przyjemność cieszenia się lepszymi, nawet o 30%, osiągami swojego pojazdu.
Na czym polega chiptuning?
Cały proces odbywa się drogą elektroniczną. Przeprowadza go oczywiście kompetentna osoba z wieloletnim doświadczeniem i dużą wiedzą z tematyki potencjału osprzętu silnika. Zatem dzięki umiejętnościom fachowca i podpięciu komputera do urządzenia sterującego pojazdem dokonywana jest odpowiednia modyfikacja. Klient oczywiście sam decyduje o zakresie wykonywanych zmian.
Zalety chip tuningu
Poprawnie wykonana modyfikacja może zwiększyć moc silnika oraz zapewnić nam dodatkowe korzyści, między innymi:
-Poprawa dynamiki i płynności jazdy.
-Optymalnie dobrane spalanie.
-Szybsze wykonywanie manewrów wyprzedzania i omijania.
-Łatwiejsze pokonywanie wzniesień.
-Dobór nowych parametrów do potrzeb klienta i możliwości konkretnego pojazdu.
Wszystkie usługi wykonujemy na terenie miasta RZESZÓW.
Tuning silnika w 3car.pl
Przedstawiamy listę najczęściej modyfikowanych przez nas silników. Jeśli brakuje Państwa modelu prosimy o pytania. Oczywiście prezentowane przyrosty mają charakter orientacyjny i zależny od danego egzemplarza oraz oczekiwań klienta. Oddając auto w nasze ręce gwarantujemy, że każda modyfikacja jest wykonywana indywidualnie i na podstawie oprogramowania odczytanego z Państwa auta. Dokładamy wszelkich starań, aby chip tuning przebiegł w sposób bezpieczny dla auta. Tym samym umożliwiamy Państwu przyjemność wieloletniej i bezproblemowej jazdy.
Zawsze przed modyfikacjami przeprowadzamy szczegółową diagnostykę na fabrycznym oprogramowaniu. Jeśli zauważymy jakiekolwiek usterki w pierwszej kolejności zalecamy ich usunięcie. Posiadamy hamownię drogową, co pozwala sprawdzić modyfikację w rzeczywistych warunkach, w jakich będzie poruszać się auto.
1.9 TDI VP:
AFF 75 KM / 150Nm -> 105 KM / 250 Nm
1Z AHU 90 KM / 202 Nm -> 110 KM / 270 Nm
AGR ALE 90 KM / 210 Nm -> 115 KM / 280 Nm
ALH AHH 90 KM / 210 Nm -> 118 KM / 290 Nm
AFN AHF ASV AVG 110 KM / 235 Nm -> 140 KM / 310 Nm
1.9 TDI PD:
BSU 75 KM / 210 Nm -> 125 KM / 250 Nm
BRU BXF BXJ 90 KM / 210 Nm -> 125 KM / 250 Nm
ANU 90 KM / 240 Nm -> 115 KM / 280 Nm
ATD AXR BEW BMT 101 KM / 240 Nm -> 135 KM / 320 Nm
AVB AVQ 101 KM / 250 Nm -> 135 KM / 330 Nm
BSW 105 KM / 240 Nm -> 140 KM / 320 Nm
BJB BKC BLS BSV BXE 105 KM / 250 Nm -> 140 KM / 320 Nm
BPZ 116 KM / 250 Nm -> 150 KM / 320 Nm
AJM 116 KM / 285 Nm -> 150 KM / 340 Nm
ATJ AUY BVK 116 KM / 310 Nm -> 150 KM / 350 Nm
AWX 131 KM / 285 Nm -> 165 KM / 360 Nm
ASZ AVF BLT 131 KM / 310 Nm -> 165 KM / 370 Nm
ARL BTB 150 KM / 320 Nm -> 190 KM / 390 Nm
BPX BUK 160 KM / 330 Nm -> 190 KM / 390 Nm
2.0 TDI PD:
BGW BHW 136 KM / 310 Nm -> 165 KM / 370 Nm
AZV BMA 136 KM / 320 Nm -> 170 KM / 380 Nm
BMM BMP BKD BPW BKP BRE BRT 140 KM / 320 Nm -> 170 KM / 380 Nm
BMN BMR BRD BKQ BUY 170 KM / 350 Nm -> 200 KM / 400 Nm
2.0 TDI CR:
CRKB CBDC 110 KM / 250 Nm -> 170 KM / 350 Nm
CAGC CJCC 120 KM / 290 Nm -> 170 KM / 370 Nm
CAGB CJCB 136 KM / 320 Nm -> 180 KM / 390 Nm
CBAA CFFB CBAB 140 KM / 320 Nm -> 175 KM / 390 Nm
CAGA CJCA 143 KM / 320 Nm -> 180 KM / 390 Nm
CAHB CGLD 163 KM / 400 Nm -> 205 KM / 450 Nm
CAHA CLLA CFGB 170 KM / 350 Nm -> 200 KM / 420 Nm
2.7 TDI:
BSG 163 KM / 360 Nm -> 220 KM / 430 Nm
BPP 180 KM / 380 Nm -> 230 KM / 450 Nm
CANA CANC 190 KM / 360 Nm -> 235 KM / 460 Nm
3.0 TDI:
BKN 204 KM / 450 Nm -> 260 KM / 500 Nm
BMK 225 KM / 450 Nm -> 270 KM / 500 Nm
ASB 233 KM / 450 Nm -> 275 KM / 500 Nm
CAPA CCWA CDYA 240 KM / 500 Nm -> 290 KM / 580 Nm
4.0 TDI ASE 275 KM / 650 Nm -> 320 KM / 740 Nm
4.2 TDI BVN BTR 326 KM / 650 Nm -> 360 KM / 750 Nm